11/4/10

ZERO-V | HIGH TECH SCULPTURE



6TH NOVEMBER 2010
BULART GALLERY22 SHIPKA STR VARNA
OPENING AT 6 PM with DJ SixtyNine





ZERO-V HIGH-TECH SCULPTURE. MODELS INTRODUCED: AUTO, AUTO-TECH, HYDRO, HYDRO-TECH. LENGHT - 400MM, HEIGHT - 100MM. THE GEOMETRIC DETAILS ARE MANUFACTURED BY HIGH-QUALITY MATERIALS - POLYAMYDE, POLYURETHANE, DURAL. THE FRAME CONSISTS OF TITANIUM ELEMENTS. SIMILAR TO THE SPORTCARS AND THE POWERBOATS A BRAKE DISC IS INSTALLED IN THE MODEL AUTO AND A PROPELLER IN THE MODEL HYDRO. THE DETAILS ARE IN DIFFERENT COLOURS: AUTOMOTIVE RED, MARINE BLUE, TECHNICAL BLACK. THE SCULPTURES ZERO-V FIT IN FUTURISTIC TECHNO ARCHITECTURE PREVAILED BY METAL AND GLASS.



ZERO-V – ХАЙ-ТЕК СКУЛПТУРА
ПРЕДСТАВЕНИ СА МОДЕЛИТЕ: AUTO, AUTO-TECH, HYDRO, HYDRO-TECH. ДЪЛЖИНА – 400ММ, ВИСОЧИНА – 100ММ. ГЕОМЕТРИЧНИТЕ ДЕТАЙЛИ СА ПРОИЗВЕДЕНИ ОТ ВИСОКОКАЧЕСТВЕНИ ЛЕКИ МАТЕРИАЛИ – ПОЛИАМИД, ПОЛИУРЕТАН, ДУРАЛУМИНИЙ. РАМАТА СЕ СЪСТОИ ОТ ТИТАНИЕВИ ЕЛЕМЕНТИ. ПО ПОДОБИЕ НА СПОРТНИТЕ КОЛИ И МОТОРНИТЕ ЛОДКИ В МОДЕЛЪТ AUTO Е ИНСТАЛИРАН СПИРАЧЕН ДИСК, А В МОДЕЛА HYDRO – ПРОПЕЛЕР. ДЕТАЙЛИТЕ СА В РАЗЛИЧНИ ЦВЕТОВЕ: АВТОМОБИЛНО ЧЕРВЕНО, МОРСКО СИНЬО, ТЕХНИЧЕСКО ЧЕРНО. СКУЛПТУРИТЕ ZERO-V СЕ ВПИСВАТ ВЪВ ФУТУРИСТИЧНА ТЕХНО АРХИТЕКТУРА, КЪДЕТО ПРЕОБЛАДАВАТ МЕТАЛ И СТЪКЛО.

Весел Танев е роден във Варна през 1979 г. Завършва НХА, София,специалност скулптура /2005/.Специализирл е по програмата "Еразмус" в Испания /2003/. Излагал е проектите си в ГХГ, София,галерия "Белия квадрат", София, СБХ, София, галериите“Хуан Коста”, “Картел”, “Сиди Хиаяа” в Испания, Младежкото триенале за съвременно изкуство, Истанбул и др. Живее и работи във Варна.

"Неговото изкуство борави с изразния език на промишленото производство. Той използва универсални машинни детайли и работите му напомнят продукти на индустриалния дизайн. В тяхното създаване водещ е концептуалният замисъл.Изпълнението се базира изцяло на принципите на масовото тиражиране по точен предварителен проект. Композицията при него се гради на извечните принципи на статиката и равновесието. В нея е залегнало едно потенциално механично движение, което е блокирано обаче още в своята изходна фаза. Композиционното решение се търси в балансирането между динамиката и покоя" пише за авторa критичката Яна Костова

No comments: